DHARMA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

DHARMA

Teorias sobre Perdidos
 
ÍndiceÚltimas imágenesBuscarRegistrarseConectarse

 

 La meva "no" teoria

Ir abajo 
AutorMensaje
Kate

Kate


Mensajes : 5
Fecha de inscripción : 07/06/2010
Edad : 40

La meva "no" teoria Empty
MensajeTema: La meva "no" teoria   La meva "no" teoria Icon_minitimeLun Jun 07, 2010 10:31 pm

Vale començo, la meva tgeoria és basicament que no m'he enterat de res, només que se suposos que tots estan morts, que uns moren abans de que el Jack, com deu ser el Charlie, els coreanos, el Lock... i un altres moren despres com crec que deu ser l'Aron (que l'hem vist amb 3 anys però quan mora es veu de bebe) i no se qui més pot morir despres d'ell, el que no hem queda clar és si "l'esglesia" a la que van és la mateixa que esta la mare del Faraday (o com s'escrigui) quan volen tornar a la Illa. I quan estan tots junts al concert la mare del VFaraday li diu al Desmond "Te vas a llebar a mi hijo tambien?" llavors que sa suposo que la mare d'ell sap alguna cosa no? sap que es una vida paral.lela? I al principi de la temporada quan la Juliette mora i li diu al Swayer que la bomba ha funcionat a que es refereix? com ha funcionat? matant-los a tots? crean una realitat alternativa? DIOS HEM TORNARÈ BOjA!!!
Volver arriba Ir abajo
 
La meva "no" teoria
Volver arriba 
Página 1 de 1.

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
DHARMA :: Teories-
Cambiar a: