DHARMA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

DHARMA

Teorias sobre Perdidos
 
ÍndiceÚltimas imágenesBuscarRegistrarseConectarse

 

 Que ha sigut de Michael y el seu fill Walt?

Ir abajo 
2 participantes
AutorMensaje
Kate

Kate


Mensajes : 5
Fecha de inscripción : 07/06/2010
Edad : 40

Que ha sigut de Michael y el seu fill Walt? Empty
MensajeTema: Que ha sigut de Michael y el seu fill Walt?   Que ha sigut de Michael y el seu fill Walt? Icon_minitimeLun Jun 07, 2010 10:34 pm

Pues això, semblava que el Walt anava a ser un del misteris més gran de la serie, un nen que tenia una especie de poder i que "los otros" el volien i desde ja fa temporades, res de res.
Volver arriba Ir abajo
Admin
Admin



Mensajes : 4
Fecha de inscripción : 06/06/2010

Que ha sigut de Michael y el seu fill Walt? Empty
MensajeTema: Re: Que ha sigut de Michael y el seu fill Walt?   Que ha sigut de Michael y el seu fill Walt? Icon_minitimeLun Jun 07, 2010 11:52 pm

Cert. es un dels temes no resolts. Era uan mica raro, los otros el van secuestrar per experimentar, despues tenia comics on hi habien osos polars, tambe, en un flasback un ocell es va estampar contra un vidre i va morir...

I el Michael va morir al carguero quan va explotar, no? Que despres si li va apareixa al Hugo.

P.D.: Nomes estem registrats nosaltres 3, si algú mes s'ha registrar no ha confirmat el mail.
P.P.D.: Jo encara m'he de registrar xD
Volver arriba Ir abajo
https://dharma.activoforo.com
Kate

Kate


Mensajes : 5
Fecha de inscripción : 07/06/2010
Edad : 40

Que ha sigut de Michael y el seu fill Walt? Empty
MensajeTema: Re: Que ha sigut de Michael y el seu fill Walt?   Que ha sigut de Michael y el seu fill Walt? Icon_minitimeMar Jun 08, 2010 5:55 pm

Pues mira Tito jo de tu hem posaria el nom que volguesis i els altres que agafin els que quedin
Volver arriba Ir abajo
Admin
Admin



Mensajes : 4
Fecha de inscripción : 06/06/2010

Que ha sigut de Michael y el seu fill Walt? Empty
MensajeTema: Re: Que ha sigut de Michael y el seu fill Walt?   Que ha sigut de Michael y el seu fill Walt? Icon_minitimeMar Jun 08, 2010 9:37 pm

Jo ho dic només perque quans mes siguem mes coses treurem :p

Avui he estat parlant amb el que et vaig comentar que treballa on faig les practiques, m'ha dit un parell de coses interesants, ja la posare aqui.

Respecte a Walt hem arribat a la conclusió que es una cosa que els guionistes van treure i no la van tancar, punto xD Era raro i ja está. :p
Volver arriba Ir abajo
https://dharma.activoforo.com
Kate

Kate


Mensajes : 5
Fecha de inscripción : 07/06/2010
Edad : 40

Que ha sigut de Michael y el seu fill Walt? Empty
MensajeTema: Re: Que ha sigut de Michael y el seu fill Walt?   Que ha sigut de Michael y el seu fill Walt? Icon_minitimeMiér Jun 09, 2010 8:24 am

Si yo també crec que volien fer més coses amb ell però al final no ho van fer, van decidir que era raro i ja esta, que no li donarian més voltes.
Volver arriba Ir abajo
Contenido patrocinado





Que ha sigut de Michael y el seu fill Walt? Empty
MensajeTema: Re: Que ha sigut de Michael y el seu fill Walt?   Que ha sigut de Michael y el seu fill Walt? Icon_minitime

Volver arriba Ir abajo
 
Que ha sigut de Michael y el seu fill Walt?
Volver arriba 
Página 1 de 1.

Permisos de este foro:No puedes responder a temas en este foro.
DHARMA :: Personatges-
Cambiar a: